Hyväksytty Advisory Boardin jäsen (HAB)

Ajankohta: 08.06.2021 8:45 - 09.06.2021 16:00
Paikka: Lahti
Osoite: Lahti, tarkentuu myöhemmin

UUTUUS! Pätevöidy tehokkaaksi Advisory Boardin jäseneksi, käynnistä Advisory Board-toiminta yrityksessäsi tai kehitä jo aloitettua tehokkaammaksi tuomalla valmiita malleja ja työkaluja!

 

Advisory Board -toiminta on yritykselle erinomainen mahdollisuus tuoda organisaatioon täsmäosaamista esimerkiksi kasvuun tai kansainvälistymiseen liittyen ja saada ulkopuolista sparrausta. Toisin kuin hallitustyötä, Advisory Board -toimintaa ei säännellä laissa, joten se on vapaamuotoisempaa ja samalla mukautettavissa tehokkaasti yrityksen tarpeisiin. 

Kauppakamarin ja InHunt Boardsin kehittämä uraauurtava valmennus pätevöittää osallistujat Advisory Board -osaajiksi. Sertifioituaksesi Hyväksytyksi Advisory Board –jäseneksi (HAB), sinun tulee osallistua kurssin lähipäiviin, verkkokurssiin sekä suorittaa lopputyö. Sertifioinnin jälkeen liityt osaksi Kauppakamarin Hyväksytty Advisory Board –jäsenalumnia.

Valmennuksen hyväksytysti suorittaneille osallistujille myönnetään Hyväksytty Advisory Boardin jäsen -sertifikaatti sekä heidät halutessaan lisätään julkiseen Advisory Board -rekisteriin. Kyseessä on täysin uusi malli Advisory Board -toiminnan laadun ja jatkuvan kehittämisen takaamiseksi. Advisory Board on yrityksille erinomainen mahdollisuus tuoda organisaatioon täsmäosaamista esimerkiksi kasvuun tai kansainvälistymiseen liittyen ja saada ulkopuolista sparrausta.

Kauppakamarin ja InHunt Boardsin kehittämä Hyväksytty Advisory Boardin jäsen (HAB) -valmennus pätevöittää osallistujat toimimaan tehokkaina Advisory Boardin jäseninä, käynnistämään Advisory Board -toiminnan yrityksessä tai kehittämään jo aloitettua toimintaa entistä tehokkaammaksi tuomalla siihen valmiita malleja ja työkaluja. 

Asiantuntijalle toimiminen Advisory Boardissa tarjoaa kiinnostavia haasteita yrityksen strategisten asioiden parissa sekä myös mahdollisuuden kehittää omaa osaamista ja kasvattaa verkostoja. Valmennuksen aikana osallistuja saa kattavat tiedot Advisory Boardin jäsenen roolista ja vastuista sekä uuden toimintamalliin avulla parhaista käytännöistä.

Valmennus koostuu kahdesta lähipäivästä sekä verkko-osiosta. Sertifikaatin saamisen edellytyksenä on verkko-osion ja siihen liittyvän työkirjan tekeminen hyväksytysti sekä osallistuminen lähipäiviin.

Advisory Board verkkokurssilla saat  valmiudet toimia sekä tehokkaana Advisory Boardin jäsenenä, sellaisen perustajana ja/tai voit tukea sellaisen perustajaa. Verkkokurssissa olet päässyt käytännössä kokeilemaan perustamisen eri vaiheiden työstämistä, joko kuvitteellisen tai todellisen Advisory Boardin osalta sekä saanut käytännönläheistä materiaalia aiheesta.

Lähipäivissä pureudumme osa-alueisiin, jaamme kokemuksia sekä tutustumme esimerkkien avulla inspiroiviin toteutuksiin, sekä onnistumisiin että opettavaisiin haasteisiin.

Lähipäivien rakenne

  • 1,5 päivää
  • 1. päivä alkaa lounaalla + iltapäivä
  • 2. päivä kokonainen

Työskentelytavat

  • Tehtävät
  • Esittäytyminen & verkostoituminen
  • Perinteinen koulutus
  • Keskustelut, ryhmäkeskustelut
  • Ryhmätyöt
  • Työkirja ja sertifikaatti

SISÄLTÖ
1. päivä tiistai 8.6. klo 13.00 -17.00 
2. päivä keskiviikko 9.6.2021 klo 9.00 -16.00

Yrityksen hallinto, hallitus ja neuvonantajien käyttö – yleiskatsaus

  • Yrityksen hallinto, johdon ja hallituksen roolli ja vastuut, perustiedot
  • Visio, missio, strategia ja arvot
  • Johtaminen, strategiatyökalut ja skenaariomallit

Advisory Board -toimintamalli

  • Advisory Board –toiminta yleisesti
  • Toimintamallien esittely
  • Käynnistämisen vaiheet (verkkokurssin summary)

Win-Win asetelma

  • Yritys / organisaatio, jäsen, elinkeinoelämä

Tehokas Advisory Boardin jäsen

  • Rooli, jäsenenä sekä ryhmässä toimiminen ja ryhmäytyminen (luottamuksen synty ja ylläpito)
  • Vastuut, vastuullinen neuvonantaminen
  • Julkisuus / viestintä, jäsenyyden
  • merkitys ammatillisessa henkilöbrändissä
  • Boardin käynnistämisen ja ylläpidon tuki
  • Rotaatio ja alumni, mitä Advisory Boardin jälkeen

Lopuksi

  • Palaute verkkokurssiin liittyvästä työkirjasta
  • Sertifikaatti
  • HAB alumnin rekisteri, ml. hissipuhe

Hinta
Jäsenetuhinta 1290,00 €
hinta 1690,00 €

Kauppakamarien jäsenorganisaatioiden henkilöstö osallistuu koulutuksiin aina edullisimmalla jäsenetuhinnalla.
Hintaan sisältyy koulutuksen ohella koulutusmateriaali ja ohjelmaan merkityt tarjoilut lähikoulutuksessa.
Hintoihin lisätään alv 24%.

Ohjelma
1. päivä tiistai 8.6.2021 klo 13.00 -17.00
klo 12:45 Ilmoittautuminen ja tulokahvit
klo 13:00 Tilaisuuden avaus
klo 14:30 Kahvitauko
klo 17:00 Tilaisuus päättyy

2. päivä keskiviikko 9.6.2021 klo 9.00 -16.00
klo 8:45 Ilmoittautuminen ja tulokahvit
klo 9:00 Tilaisuuden avaus
klo 11:30-12:30 Lounas
klo 14:00 Kahvitauko
klo 16:00 Tilaisuus päättyy

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Peruutusehto
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Hämeen kauppakamarilla on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.  Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.



x {{ error }}

Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia:

Kiitos, lomake on otettu onnistuneesti vastaan!