TopLine Media mukaan Kasvu Open -sparraukseen

TopLine Media tekee tarinallisia verkkosisältöjä laitteelle kuin laitteelle. Erja Hakkarainen esittelee ja Juha Pihanen testaa "Tarinankerronnan aarrekartta" -verkkokurssia.

Lahtelainen tarinallisiin verkkokoulutus- ja viestintäratkaisuihin erikoistunut TopLine Media Oy on valittu mukaan valtakunnalliseen Kasvu Open -sparrausohjelmaan. Yritys valittiin mukaan koulutusteknologian EDTECH-kasvupolkuun, yhtenä 16 alan kasvuyrityksestä.

”Onhan se tosi hieno tunnustus meidän firman potentiaalille”, iloitsee toimitusjohtaja Erja Hakkarainen. ”Koulutuspuolen yritykset ovat pitkälti Helsingissä ja isoissa yliopistokaupungeissa, eli meidän täytyy tehdä jotain eri lailla ja oikein.”

”Verkkokoulutusmarkkinat ovat jo ohittaneet pelialan globaalilta liikevaihdoltaan, eikä kattoa ole näkyvissä”, kertoo tuottaja Juha Pihanen. ”Uskomme että Kasvu Openiin pääsy auttaa meitä löytämään uusia markkinoita ja tapoja iskeä niihin kiinni.”

TopLine Media on edelläkävijä vuorovaikutteisten ja mukaansa tempaavien viestintä- ja koulutussisältöjen toteuttamisessa. Yrityksen tuotteita ovat verkkokoulutukset ja niiden alustat, verkkomanuaalit, striimaukset ja virtuaalitapahtumat, virtuaaliset messut ja showroomit sekä tarinalliset animaatiot ja videot. TopLine Media hyödyntää kaikkia verkon suomia keinoja tarinallistaen, pelillistäen ja osallistaen - tarvittaessa myös lisätyn todellisuuden keinoin.

Kasvupolku®-sparrausohjelmien tavoite on tarjota uusia toimintamalleja ja luoda verkostoja, joiden avulla yrittäjät voivat parantaa oman liiketoimintansa kasvunäkymiä. Yritysvalinnat tekivät ohjelmakohtaiset tuomaristot, jotka arvioivat yrityksiä hakemuksen tietojen perusteella kriteerein: markkinapotentiaali, tiimi, kasvukyky ja näytöt.

Kasvu Openin Kasvupolku®-sparrausohjelmiin valittiin mukaan 232 yritystä. Päijät-Hämeestä mukaan pääsivät TopLine Median lisäksi OmaValmius Kärkölästä (Digital Health -kasvupolku) ja Staffgate Lahdesta (Franchising -kasvupolku).