Neuvontapalvelut jäsenyrityksille
Hämeen kauppakamarin neuvontapalvelut tarjoavat jäsenyrityksille konkreettista apua arjen kysymyksiin. Tavoitteenamme on, että neuvontapalvelut ovat merkittävä ja hyödyllinen jäsenetu, jonka kehittämisessä hyödynnämme aktiivisesti jäseniltä saatua palautetta.
Miten neuvontapalvelu toimii?
- Jäsenyritys lähettää neuvontapyynnön lomakkeella.
- Kauppakamari tarkistaa jäsenyyden ja jäsenmaksun.
- Kysymys välitetään asiantuntijalle, joka arvioi, kuuluuko asia perusneuvontaan.
- Jos kysymys kuuluu perusneuvontaan, jäsenyritys saa vastauksen nopeasti. Muussa tapauksessa palveluntarjoaja neuvoo asian edistämisessä.
- Seuraamme neuvontapalveluiden käyttöä ja keräämme palautetta vuosittain.
Perusneuvonta sisältää enintään 30 minuutin asiantuntija-avun, johon kuuluu perehtyminen asiaan, puhelinkeskustelu ja konkreettinen neuvo. Tavoitteena on, että jäsenyritys saa riittävät ohjeet tilanteen ratkaisemiseksi itse tai voi halutessaan antaa toimeksiannon asiantuntijalle. Perusneuvonta ei sisällä kirjallisia vastauksia, dokumenttien laatimista, oikeudenkäyntiedustusta tai verosuunnittelua.
Asiantuntijaverkostomme
Tarjoamme jäsenillemme laajan asiantuntijaverkoston:
- Lakineuvonta: Fenno Law (yhtiöoikeus, rahoitus, sopimusoikeus, vahingonkorvaus, tietosuoja-asiat)
- Veroneuvonta: KPMG Oy Ab (tuloverotus, arvonlisävero, sukupolvenvaihdokset)
- HR-neuvonta: Greenstep Oy (työlainsäädäntö työelämän arjen tilanteisiin, TES-tulkinnat, lomat, poissaolot, edut, vakuutukset, eläkkeet)
Yhteyshenkilö: Palvelupäällikkö Tiina Halmeenmaa, tiina.halmeenmaa@hamechamber.fi / 040 4555 618